November 30, 2009

no makeup on.

Sunday, i had to work this morning 10-8, but since it was really slow, i left at 2. 
Hell i was tired as fuck. Feet & legs hurting like crazy. 'Round 8, we took pictures and shit.


it was pretty laid back. woke up late like around 1pm lol
went to my place then  my grandma.
Didn't get any pictures with Reggie.

November 24, 2009

bling, bling!

& you know what that means....

YESSSSSSSSSSS! He bought me a ring. Nice ain't it?

November 23, 2009


Saturday, 112109.
Ahhhhhhhhh! The hubby is home for Thanksgiving break. Soooooooo effin happy. We went to the Galleria and shopped around. My fit for the day.

Then later on, Reggo got tatted up. Pretty nice.

November 19, 2009


My bitch, Amber is just awesome. BITCH FETCH! She does it. He does it.


Today was a beater day, boring lol. I went to the mall after school and it was lame. Bought some new undies from Victoria Secret, some more tights, jewelry from Forever 21. I really couldn't find anything good. So i'll prolly got to another mall in the morning.

November 16, 2009

Chilli's Chill.

Today, Lauren came to my church today with me. Got out around 12, Then we went and ate, had a margaritas; took pics. So it was like 3 when we finished. Then we went back to the crib and fell asleep til 8 lol.

Our Michael Kors heels, too cute!

Our empty plates and margaritas.


November 13, 2009

amber frenzy.

Gotta love her, someone told me it looks like an album cover.
I think i did a pretty good job.

November 12, 2009

miss you syd.

I'm starting back doing graphics/blends again, out of boredom. So i made Sydni one. I think this came out pretty well :)

November 10, 2009

funny, but CHILL!

this is too funny, but he act like he having a damn seizure.

November 9, 2009

wonderful 55.

110909. 12:30am
Today was a really nice day. My grandmother turned 55. Church was awesome also. So later on in the evening around 7 we went to Babin's. Really nice seafood/Cajun restaurant. Me, my grandmother, Dad, Ex-Step Mom, brother and sister took pictures too.

Now as far as the "party" in Dallas, no comment.

November 6, 2009

forever 21.

So, im going to a party tmrw & need a cute fit to wear.
i tried these on but can't decide.

now this i LOVEEEEEE.

i love the sequin on the shirt. i would wear it with tights maybe.
i had a skirt on but its ugly like that.

ehhh, idk.

I liked this alot but my thighs are too thick.
it was squeezing me so tight it made the dress more poofy lol.

Now i ended buying a totally different dress. Its all purple, its neat. Also 2 pairs of earrings.

November 3, 2009

Rest In Peace.

Senseless crimes. So young, so much life to live."
You touched so many people in ways that a unimaginable; even your enemies. You are truly missed. Just the other day, you were jigging in the club. Look over us. I'm about to be in tears. Wish things didn't have to end this way. I wanna ask the Lord above why, but you can't question the man in control. I'll always have love for you.
Rest in Peace.

November 1, 2009

happy halloween.

110109. 1:43pm
Halloween was pretty laid back. I spent most of the day with my grandma at the mall. I went to get these shoes from bakers but they didnt have them. I was pissed off. So later i went to my bestie Lauren house & chilled with her. Then we decided to go downtown and walk the strip. It was fun laughing at people's costumes. Soooo many dudes was tryna talk to us. I'm like no sir. Im married boo.